Bron van Saint-Josse: Josée inviteert
Deze zomer klatert het heldere bronwater dat onder de Pacifictoren stroomt tot op het Sint-Joostplein. Ontdek een verrassende plek voor spel, verkoeling en ontmoeting.
Programma van deze vrijdag:
- 14:00-15:30 : Nederlands oefenen
- 14:00-18:00 : Ateliers Afbt en Méli-Mélo: "Ebru" (een traditionele Turkse techniek waarbij op water wordt geschilderd), "Mysterie"-schilderen (kurkuma, hydroalcoholische gel) en schilderen met natuurlijke producten (rode biet, hibiscus...)
- 14:00-18:00 : Weggeefwinkel met kledij
- 16:00-18:00 : Rondleiding begraafplaats Sint-Joost in Evere
- 18:00 : Volkskeuken door Riet & Gijs
- 19:30 : Concert
Zin in meer? De bron van Saint-Josse is er tijdens de zomer tussen 1 juli en 12 juli en 19 augustus tot 6 september met spelplezier en water wan woensdagen tot zondagen.
Josée is een samenwerking tussen het College van Burgemeester en Schepenen, de gemeentelijke Nederlandstalige Cultuurdienst, Bib Joske, Brede School en GC Ten Noey.
Place Saint-Josse
Organisator
Cantine Josée
Prijs
Gratis
Sint-Joost-ten-Node is op geen enkele wijze verantwoordelijk voor de inhoud van de informatie die in de agenda wordt gedeeld.




